Tussendoortje

14 februari 2015 - Owen Sound, Canada

Hallo iedereen,

Ten eerste bedankt voor de vele leuke en fijne berichten! Ik ben momenteel aangekomen in Owen Sound bij tante Jane en oom Henry! Ik heb een goede reis gehad! Het duurde wel 4 uur maar de mooie natuur en de enorme hoeveelheid sneeuw maakte de rit prachtig!

Het is fijn om weer in een normaal huis te zijn en om weer in een normaal bed te slapen! Ik heb de afgelopen dagen veel meegemaakt maar ik zal alles in detail vertellen als ik weer wifi heb! Dan kan ik ook foto's toevoegen! (Bij Josh en Lindsay zal ik dat wel hebben)

Een korte samenvatting van de afgelopen dagen en de komende dagen:

• Dinsdag 10-02, Toronto Zoo
  • Woendag 11-02, Niagara watervallen!!!
  • Donderdag 12-02, Naar Owen Sound
  • Vrijdag 13-02, Op de sneeuwscooter met oom Henry en een feest van de kerk
  • Zaterdag 14-02, Ontbijten in restaurant en naar een ijshockey wedstrijd
  • Zondag 15-02, Kerk
  • Maandag 16-02, Familiedag en daarna naar Josh en Lindsay

Ik laat maandag of dinsdag weer van me horen! Dan zal ik weer een uitgebreide blog schrijven! Voor nu wens ik iedereen een fijn (carnavals)weekend!

Groetjes Michelle Schuppert

1. Bertus en Rikie:
    bedankt voor het lekkere toetje za 7uur gr opa
  2. Willy:
    14 februari 2015
    leuk tussendoortje....en dat van carnaval,heb je het al gehoord...... we gaan niet
  3. Bertha:
    14 februari 2015
    Jij ook een fijn weekend Mies!
    Ben wel benieuwd wat je straks allemaal weer meemaakt en ons gaat vertellen!
    Tot later!
    Groetjes Bertha
  4. Jan en gre:
    Hallo Michelle

Fijn dat het je goed gaat wat een reis in de bus hè. Dat kunnen we ons in Nederland niet voorstellen. We kijken uit naar de volgende story Gr Gre en Jan Haasjes
  5. Jenny Schuppert:
    15 februari 2015
    Gezellig Michelle. We wachten maar rustig af. Morgen groetjes aan de hele familie daar. Liefs pa , ma en Roy.
  6. Mieke:
    21 februari 2015
    Hallo Michelle,
    dank je wel wederom voor je leuke reisverslag zeker heel vermoeiend maar ook boeiend.
    Wat apart zal dat zijn ,heel echt winter en toch bij familie,die allemaalheel erg naar je uitkeken.Zeker leuk een gezin met jonge kinderen,maar ook heel wat anders.Veel succes daar .
    liefs Mieke en groetjes van Willem in Calpe Spanje
    Redelijk mooi weer vandaag iets minder ,maar geen jas nodig.
    Hier 19gr bovennul ,dat is wel iets anders dan in Canada.
    doei